Faceți căutări pe acest blog


sâmbătă, 19 decembrie 2009

vine craciunul


Bai fratilor,voi stiti ca vine craciunul?eu i-am scris mosului:Dda'si acum plicul pe birou...se pare ca is blocate mai toate drumurile...mama mi a zis ca are timp sa o ia da plm nu inteleg eu care i treaba:)) mama,doar zapada ma face sa cred ca e iarna ca ne apropiem cumva de Sarbatori si toate cele...altfel :-j totul lasa de dorit,se pare ca avem prea multe probleme si uitam sa dam adevarata importanta lucrurilor care sunt cu adevarat speciale...am fost deja anuntata ca mos craciun nu vine anul asta....daaa 8-| e criza...dar se pare ca este si o criza psihica,emotionala,morala...iar revenirea in normalitate a acesteia depinde de fiecare,de puterea fiecaruia de a vrea cu adevarat ceva:) fericirea e scumpa...si multa s-a dat!nu ne dam seama ca lucrurile mici si aparent nesemnificative au importanta mare pentru noi,pentru sufletul nostru,pentru bunastarea noastra!mereu suntem in cautare de lucruri marete dar care ulterior se dovedesc a fi nesemnificative!cineva mi-a zis odata ca pietrele pretioase se gasesc in noroi,acolo unde nimeni nu se asteapta sa fie...ne complicam prea mult in propriile cuvinte!avem prea multe cuvinte la dispozitie si prea putin timp....nu stiu ...ma astept mereu la mult mai mult de la tot ce inseamna ''Craciunul''si mereu sunt dezamagita....cel putin eu in perioada asta am un deja-vu continuu:)) si zic asta deoarece perioada actuala imi este ca o meditatie...incetez sa am activitatile de zi cu zi.vin la tara si meditez meditez meditez;)) si imi revin prin minte toate ipostazele prin care am trecut in tot anul,tot ce am facut,ce am facut bine,ce am facut rau...sper doar sa ma sincronizez cu timpul...sa ma sincronizez perfect...sa fie totul un mecanism perfect...si este!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu