Faceți căutări pe acest blog


duminică, 20 decembrie 2009

Conversatii cu Dumnezeu...


Deci pur si simplu mi se pare genial...recomand tuturor cartea ''Conversatii cu Dumnezeu''de Neale Donald Walsch!o gasiti si in librarii dar v-o pot da si eu in format electronic :D am extras eu cateva idei de acolo:D o sa le postez intr o alta intrare..Stau asa si ma gandesc ca este genial modul in care cuvintele pot lua o forma la fel de geniala...da stiu ciudat mod de a spune dar am avut oportunitatea sa citesc ''n'' creatii din domenii diferite scrise de diferiti oameni cu diferite perspective si diferite moduri de a vedea acest ''TOT'' si avem atatea cuvinte la dispozitie:x si eu cel putin cat voi trai voi incerca sa descopar muuulte forme ...forme din cuvinte....ce pot fi geniale...

Un comentariu:

  1. "Conversatii cu Dumnezeu" am si eu pe blog...dar in forma moderna :))
    Daca te plictisesti cumplit poti trece sa arunci un ochi :)

    RăspundețiȘtergere