Faceți căutări pe acest blog


sâmbătă, 19 decembrie 2009

Cioran


Niciodată nu te voi trăda de tot, deşi te-am trădat şi te voi trăda la fiecare pas; Când te-am urât nu te-am putut uita; Te-am blestemat, ca să te suport; Te-am refuzat, ca să te schimbi; Te-am chemat şi n-ai venit, am urlat şi nu mi-ai zâmbit, am fost trist şi nu m-ai mângâiat. Am plâns şi nu mi-ai îndulcit lacrimile. Deşert ai fost rugăminţilor mele. Ucis-am în gând întâia clipă a vieţii şi fulgerat-am începuturile tale, secetă în fructe, uscăciune în flori şi secarea izvoarelor dorit-a sufletul meu. Dar recunoscător îţi este sufletul meu pentru zâmbetul ce l-a văzut doar el şi nimeni altul; recunoscător pentru acea întâlnire, de nimeni aflată; acea întâlnire nu se uită, ci cu credinţa ascunsă în tine răsună în tăcere, înverzeşte pustiuri, îndulceşte lacrimi şi înseninează singurătăţi. Îţi jur că niciodată nu vei cunoaşte marea mea trădare. Jur pe tot ce poate fi mai sfânt: pe zâmbetul tău, că nu mă voi despărţi niciodată de tine.

Un comentariu:

  1. Cat de nebun este cel care crede in nebunia altuia ? raspuns ? suficient de nebun sa traiasca vesnic ;) explicatii pentru ceea ce se intampla in jurul nostru vom incerca sa gasim mereu...pentru ca asta e natura noastra..a oamenilor..dar nu multi sunt cei care dezvolta aceasta chestie...acum ..am multe..dar de fapt mai putine decat atunci cand aveam putin ..e ceva atat de hilar ..sa te privesti ..si sa vezi cum te schimbi..iar cand te gandesti sa revii ..sa ti se inchida usile in spate...oricum ..un lucru este cert...toate ...cate au fost ..trec... dar....

    Nimic Nu Se Uita !

    am incercat..am crezut ca e cel mai bine ..si nu am reusit..pentru ca cineva..e acolo..si sta bn ..si`a infipt gherutzele in inima mea..si nu cred ca o sa ii dea drumu vreodata...cateodata..ma inteapa mai dur..si ma face sa simt durere..ca apoi cuvintele ei de iubire sa fie ca sunetul scos de o pisicuta fericita...care ma face sa fiu calm..linistit...si iubitor...acea persoana..ma va face mereu sa nu uit cine sunt ..si care e scopul vizitei mele pe aceasta lume..si eu la randul meu ..sper sa fiu in acelasi feeling cu Ea :X

    foarte tare gandesti..:) as vrea sa fiu EU ..CEL despre care ai scris atatea..daca exista un EL :)

    ai grija de tine ..si niciodata nu te indeparta de ceea ce esti :) :*

    RăspundețiȘtergere