Faceți căutări pe acest blog


sâmbătă, 19 decembrie 2009

Indragostit


Vreau sa fii un indragostit prostut. Sa te agiti si sa faci o serie de gesturi stangace.
Eu sa te privesc cu o lucire in ochi care numai noi doi sa stim ce inseamna si cat de frumos se
simte. Sa incep sa rad galagios cum rad eu mereu. Tu sa te opresti din monologu ala pe care il
tineai tare inflacarat. Sa te uiti indignat la mine si sa te botosesti, asa cum ziceam eu cand
eram destul de mica.
Eu, ca un raspuns, ma opresc si iti prind capul intre palmele mele, firave presupun, si
te sarut. Asa cum o faceam prima data, pe cand aveam 14 ani, scurt si fugitiv. Tu sa imi dai inapoi
privirea noastra, cea speciala, de mai devreme si sa ma cuprinzi de solduri, sa ma tragi spre tine,
sa ma strangi in brate pe o parte astfel incat sa imi pot aseza cu usurina capul pe pieptul tau sa
iti ascult cum iti bate inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu