Faceți căutări pe acest blog


sâmbătă, 19 decembrie 2009

Esential



(2009/04/06 01:20:42 AM): ''asculta`ma in adevarul sufletului tau in sentimentele inimii tale in linistea mintii tale ori de cate ori ai o intrebare trebuie sa sti pur si simplu k eu ti`am raspuns deja...apoi deschide ochii si raspunsul meu ar puteam fi in ceea ce citesti chiar acum intr`un film pe care urmeaza sal vezi ...el este atingerea pamantului si mirosul unei flori...dinstanta dintre 2 batai de inima ...atractia lunii si caldura soarelui..cel mai sigur ajutor pe care il ai pt. k este lafel de impunator ca ceru noptii senin si tot atat de simplu si de necondestat si demn de incredere decat zambetul unui copil...n`am sa te parasesc nu pot s`o fac , pt ca esti creatia mea si produsul meu...scopul meu si EU INSUMI...cheama`ma oricand si oriunde te vei simtii rupta de pacea care eu sunt...voi fi acolo.'' by Mnml.
Multumesc Mnml.pentru ca existi,pentru ca ai aparut in viata mea atunci cand trebuia si pentru ca m ai invatat atatea si m ai invatat sa inteleg de ce totul este asa cum este!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu