Faceți căutări pe acest blog


luni, 21 iunie 2010

Totul in viata mea....


Imi doresc un barbat , care sa nu ma judece dupa aparente...dupa prieteni sau dupa firma adidasilor sau a blugilor mei,cineva care sa nu ma judece dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera el , un barbat care isi doreste sa ma cunoasca ..care isi da seama cat de complicata sunt ....ce fenomen anormal sunt .... un barbat complex,cu simtul umorului ,pupacios,realist ..dar si romantic mai ales spontan.O persoana care sa-mi starneasca interesul sa o cunosc ...o persoana care sa ma recucereasca in fiecare zi ..care uraste rutina si lucrurile comune ..un barbat care la prima intalnire sa ma duca in parc sau pe camp ..altceva decat la cafea sau suc.
Cineva care sa se opreasca si sa ma sarute in mijlocul strazii pasional ,fara sa-i pese de privirile celor din jur....o persoana care sa alerge cu mine in ploaie ......fara sa-i fie teama,ca o sa-si murdareasca adidasii sau hainele adidas ,nike...etc.
Cineva care sa ma tina strans de mana,cineva care sa priveasca si sa descopere puritatea din ochii mei, ...sa ma ciufuleasca,sa-mi mangaie parul,sa-mi spuna ca-s frumoasa atunci cand ma trezesc din somn,nu doar atunci cand sunt aranjata ..... .Vreau un barbat care sa ma stranga in brate... sa aiba initiativa...sa ma conduca atunci cand am nevoie si sa se lase condus atunci cand nu gaseste iesirea..
un barbat care sa imi zica ca sunt frumoasa atunci cand sunt imbracata in trening,care stie ca pentru mine nu conteaza cuvintele ci gesturile mici .....chestii nebunesti care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni ...o persoana care sa imi trimita mesaj chiar si atunci cand suntem unul langa celalalt
Cineva care sa ma sarute pe obraz ..un barbat care sa imi aduca in loc de un cadou inima sa, ....cineva care da libertate cat as vrea ,nu sa ma simt sufocat, pt ca e gelos !!! un barbat care sa asculte o melodie si sa se gandeasca la mine ....o persoana cu care sa ma simt in largul meu
sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si care-si asuma viata atunci cand si eu o fac la randul meu .
Cineva care sa inteleaga ca o relatie e formata din 2 ,ca fiecare are drepturi , opinii si ca fiecare trebuie sa se implice intr-o anumita maniera ,nu toti o facem la fel de bine, dar pentru toate exista un inceput si un mod de a invata ........
un barbat care poate intelege ca uneori sunt un copil si alteori imi doresc sa port o discutie serioasa .....un barbat care stie sa faca compromisuri intr-o relatie....un barbat care sa imi accepte si defectele pentru ca nu sunt perfecta si sa ma iubeasca asa cum sunt .....si cu bune si cu rele
un barbat care sa simta doar din priviri ce imi doresc eu de la el in acel moment,un barbat care sa stie sa ma alinte ca pe un copil dar sa ma respecte si sa ma pretuiasca ca si cand as fi un om matur..
un barbat pentru care fidelitatea si sinceritatea sa fie totul,un barbat atent care sa fie pentru mine iubit,sot,tata,mama,frate sau sora..untr-un cuvant UN BARBAT care sa stie ce vrea de la viata,de la mine,de la familia ei......vreau prea mult?

Un comentariu:

  1. Nu... nu vrei prea mult! Totul va depide de tine si felul in care vei mai tine de aceste lucruri .. foarte multi dintre noi tindem sa facem unele compromisuri si astfel aflam intr-un final ca am devenit doar o simpla imagine si am uitat de noi.
    Gandesti foarte bine dupa mine ... probabil oricine ar dori ceea ce ai scris tu in randurile de mai sus ... sau na cel putin cei care inca nu au devenit niste simpli robotei in acelasi cerc inchis in care ne invartim mai cu totii.
    Oarecum te inteelg si stiu cat de greu poate fi uneori mai ales intr-o societate plina de indiferenta, egoism si mai ales de interese... si eu ca un simplu strain vreau sa iti doresc multa putere si curaj si sa nu renunti oricat de greu ar fi in a fi tu indiferet de perceptiile sau parerile altora .... noi toti ca oameni tre sa traim viata noastra si nu a altora.

    Si pentru ca mi-a placut ce am citit mai sus as dori daca se poate sa vem o mica discutie ... as avea o mica propunere pentru tine si poate ai fi interesata. Daca doresti sa afli mai multe poti oricand sa ne contactezi cu siguranta am avea nevoie de astfel de persoane care sa mai aibe multe de spus.

    RăspundețiȘtergere