Faceți căutări pe acest blog


marți, 22 iunie 2010

Eu vreau sa cresc MIC!




''Asta''numesc eu stare de pulsare intensa ce in loc sa te ridice''sus''te ''RIDICA JOS''!spun asta pentru ca Exista in ''EL''si un ''NON EL''...asa traiesc eu acum...m'am aruncat intr-un abis inimaginabil unde totul era negru si numai eu cu el eram punctele albe....da!nu trebuia sa te ''scot''in lume!trebuia sa te las acolo in inimaginabil si sa nu dau voie nimanui nici macar realitatii sa te cunoasca....Demisionez din functia de ADULT!nu vreau sa imi asum nimic!Unde dracu'esti cand am nevoie de tine?esti genul de baiatla care am visat(doar)...m-ai imbatat asa cum nu am mai fost vreodata ...m-am imbatat cu un drog...nu fumat....nu injectat,nu baut!ci SIMTIT!m-am amagit ca esti doar al meu...in mine ai vrut,n ai vrut al meu ai fost si esti....nu mai vreau tresar cand suna telefonul,nu mai vreau sa simt ca nu ma pot satura de vocea ta....de zambetul tau....si cum am mai zis.....pot sa zambesc cu adevarat doar atunci cand iti simt chipul in palmele mele....Sunt mai mult decat arat,traiesc mai intens in comparatie cu mizerul simplei existente,simt cu pulsatii de sute de ori mai mari decat atingerea genelor dintr-o clipire dar e foarte greu sa imi gasesc ''the reason-ul''...simt liniste dar capul,rationalul arunca'n mine cu zgomote...si nu stiu de ce ploaia e uda,nu stiu de ce vine din senin si nici nu stiu de ce nu suntem acum unul langa celalalt....maine poate va fi soare..........dar pe unde imi umbla inima mea?dar a ta?nu de mult eram dulcea ta fetita...ma simteai cand ieseai in ploaie....recunosteai ca imi esti muza....si cantai in gand ''alaturi''de mine melodia de la paula seling ''ploaie in luna lui IUNIE ''dupa versiunea noastra...hmmm...simteam si vibram....simplul tau fel de a fi calca mereu pe aripile mele.....imi ziceai sa nu uit niciodata sa zambesc cat traiesc...greutati o sa apara si o sa dispara...si mereu le voi intalni....si trebuie ACUM sa incep sa zambesc...mi-ar fi placut ca sa putem zambi impreuna...sa fie greutatile noastre....in pacate esti unitate de masura in loc sa imi fii TOT..si te pot vedea prin intuneric pentru ca esti imaginea intiparita in retina mea...close to you...nu mai vreau eroi nici macar pe hartie...nu mai vreau sa imi canti nu mai vreau sa imi zambesti nu mai vreau sa fiu TU!va aduc la cunostinta decizia irevocabila de a demisiona oficial din functia de adult pe care o detin acum abuziv....!Eu vreau sa cresc MIC!

Un comentariu:

  1. Te Ador puffule ! :X

    iti cumpar eu o boccelutza noua !

    si va avea multi bulbuci de toate culorile !

    :X aahhhhhhh :* sexy :))

    RăspundețiȘtergere