Faceți căutări pe acest blog


marți, 22 iunie 2010

a man in my life...

Baieti care ma minteau. Baieti care minteau ca-n telenovele. Niciunu’ care sa minta bine; exagerari, detalii uitate si ulterior schimbate, contradictii in idei, etc.

Baieti cu probleme. Baieti care inca nu trecusera de complexul lui Oedip. Baieti care nu erau in stare sa ia singuri decizii. Baieti axati pe trecut. Baieti care nu aveau probleme reale, dar le inventau. Baieti care dramatizau. Baieti care pozau drept victime. Baieti cu disfunctii sexuale. Baieti stresati. Boys who needed fixing.

Baieti urati. Baieti pentru care contau aparentele mult prea mult. Baieti cu imaginea perfecta, goi pe dinauntru. Baieti care erau atat de nesiguri de cine erau incat imprumutau de la altii. Baieti carora le era rusine de cine erau. Baieti care uitau de ei incercand sa fie in rand cu lumea. Baieti care erau speriati de ce ar putea vedea daca s-ar uita inauntrul lor. Baieti fara valori. Baieti fara caracter. Baieti care se pierd in multime. Baieti banali.

Baieti naivi. Baieti cu orgoliul mai mare decat ratiunea. Baieti cu prejudecati. Baieti egoisti. Baieti pudici. Baieti tacuti. Baieti nesatisfacuti. Baieti care nu satisfaceau. Baieti care aruncau vorbe in vant. Baieti care nu stiau sa aprecieze. Baieti invidiosi. Baieti care nu stiau sa respecte. Baieti violenti. Baieti care faceau glume proaste. Baieti care nu se puteau distra fara sa bea. Baieti rai. Baieti ipocriti. Baieti care nu meritau. Baieti tristi. Baieti de plastic.

Baietii ma plictisesc.

Norocul meu ca am un barbat in viata mea. Lui ii multumesc.

Un comentariu:

  1. Sa fii 3 in 1 ca nessu e haios..

    dar eu prefer sa fiu ...

    un complex de vise creeat sa deschida
    minti inchise ..

    iar pt tine sunt tot ceea ce vrei ..
    imi accept fiecare rol si dau tot ce am mai bun ..sa il joc in modul care te face pe tine sa simti ca sunt ceea ce cauti :X

    te ador tweety mic :X :*

    RăspundețiȘtergere