Faceți căutări pe acest blog


joi, 8 iulie 2010

Partea a II-a...vesnica....

...mama imi spunea,zilele astea ca viata este ca o cutie de bomboane...niciodata nu stii ce gasesti inautru...si asa am ajuns sa aleg ce cutie de bomboane vreau sa fie viata mea...:D sa fie rotunda ca pupila...solida...ca bratele de care vreau sa fiu imbratisata intreaga viata...si zgomotoasa ca zambetele unor copii ce iti umple sufletul cu bucurie...Iubitule,tu cuceresti parti ale sufletului meu a caror existenta nici macar nu o cunosteam,deschizi porti,declansezi mereu noi sentimente,iar pe cele vechi le faci sa aibe stralucire,gandul la tine,privirile tale,vocea ta,totul,dar absolut totul,ma cucereste sigur,ireversibil.Merg mereu spre tine.Este singurul meu drum,drumul spre tine si cu tine.eram fara culoare pentru ca nu meditam,nu eram atenta,.alerta,constienta...si ma pierdeam in detalii ce ma trimiteau in ''obisnuit''....totul aduc in clipa prezenta....nu las trecutul sa se amestece,nu las viitorul sa intervina!
Am visat ca iubeam....cand m-am trezit,obrazul meu era lipit pe pieptul tau,pe inima ta!si atunci mi-am dat seama ca bataile ei m-au facut sa ma trezesc.as fi vrut sa plec,constiinta imi spunea ca daca voi mai ramane o clipa imi va fi din ce in ce mai greu sa ma dezplipesc de ceea ce numesc eu Perfectiune!totusi as fi vrut sa te trezesc si sa iti soptesc ca dragostea si visele apartin vesniciei,ca si lumina care apartine soarelui.te indragostesti fara sa stii de ce,te superi fara sa stii de ce...Dragostea nu iti este data ca un cadou...iluzia este ca o intalnestim,cand de fapt ea se invata!de multe ori prefer sa spun:''invata-ma sa iubesc''!iar tu o faci cel mai bine!iar eu invat cel mai bine langa tine!pentru noi...in dragoste nu te odihnesti pentru ca ea se transforma din zi in zi...iar daca dragostea s-ar manifesta in functie de niste tipare ne-am plictisi...si ne-am opri pentru ca atunci viata nu va mai avea nimic sa ''ne spuna''...in fond,niciodata nu te-am tradat,te-am blestemat uneori ca sa iti pot suporta lipsa,te-am refuzat ca sa te schimbi,uneori te chemam si nu veneai,urlam,dar nu erai aici sa imi zambesti,am fost trista dar nu m-ai mangaiat!sa visezi e gratis..dar doare!acum traiesc minunat!vreau sa cred ca pot oferi traiti minunate!mi-am dat seama ca fericirea e doar o clipa!nu am putea rezista mai multor clipe de fericire!clipa e farama de clipire...pare atat de putin dar totusi ne da atata libertate si putere!dragostea inseamna libertate!Îţi jur că niciodată nu vei cunoaşte marea mea trădare. Jur pe tot ce poate fi mai sfânt: pe zâmbetul tău, că nu mă voi despărţi niciodată de tine.Iti multumesc ca existi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu