Faceți căutări pe acest blog


sâmbătă, 10 iulie 2010

La Multi Ani,Mami Pufff:X




Pentru mama care mă iubeste cu o dragoste ce nu poate fi măsurată în cuvinte…


Eşti sculptorul, ce prin vorbe mi-ai modelat gândirea, cu inima mi-ai modelat trăirile, prin vise mi-ai modelat dorinţele...
Eşti soarele, care strălucind pe cerul sufletului meu, mereu mi-ai luminat privirea, mi-ai încălzit inima, mi-ai înmugurit fericirea şi mi-ai crescut dăruirea…
Eşti îngerul, care întotdeauna, mi-ai călăuzit paşii, mi-ai alungat temerile, gândurile negre, durerea sau deznădejdea care tot au încearcat să se furişeze în viaţa mea…


Datorită ţie, lumea mea are delicateţea sărutărilor tale calde, al zâmbetelor tale fine ce inima mi-au îmbraţişat-o, al grijei tale permanente ce viaţa mi-a înmiresmat-o cu sănătate…
Această zi înseamnă mai mult decât o zi frumoasă… înseamnă minunăţia care mi-a fost dată de Dumnezeu - de a te avea ca mamă, de a te iubi fără margini, de a-ţi da gratitudinea mea eternă..


“Mulţumesc că ai crezut în mine atunci cînd găseam dificil să cred în mine însumi…
Mulţumesc că ai spus ce am avut nevoie să aud uneori, în loc de ceea ce doream să aud…
Mulţumesc pentru că ţi-ai deschis sufletul în fata mea… că ţi-ai încredinţat mie gândurile tale şi dezamăgirile şi visurile…
Mulţumesc pentru zilele în care ai fost gândul meu zâmbitor într-un cer plin de nori… ”


Mulţumesc că cea mai splendidă minune pe care a creat-o Dumnezeu, mi-a dăruit-o mie!
Mamă, eşti bogaţia mea sufletească şi eşti mai mult decât ar încăpea vreodată în cuvinte. Te ador!
LA MULTI ANI,MAMICO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu